Grąžinimo sąlygos
Prekių grąžinimas
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų (netaikoma jei grąžinama nekokybiška prekė):
Gražinti arba pakeisti prekę galite ne vėliau kaip per 14 dienų.
- Prekės negali būti dėvėtos ar kitaip naudotos, jos turi būti nesugadintos ir nepraradusios savo vertės. Grąžinamos prekės turi būti su visomis etiketėmis, originalioje pakuotėje.
- grąžinamos avalynės originali dėžutė negali būti apklijuota lipdukais/lipnia juosta, antspauduota, aprašinėta ar kitaip sugadinta.
- grąžinama avalynė turi būti nesugadinta ir išsiųsta tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;
Grąžinimo eiga:
- apie norimą grąžinti prekę prašome mus įspėti el. paštu pagalba@eslepetes.lt
- originalią avalynės dėžutę (jeigu gavote) supakuokite į maišelį, kartoninę dėžę, voką ar kt.
- išsiųskite prekę adresu, kuris yra nurodytas grąžinimo formoje arba pasitikslinkite el.paštu pagalba@eslepetes.lt
Prekių keitimas:
- Norėdami pasikeisti savo pirkinį į kito dydžio, spalvos ar modelio prekę informuokite mus paštu pagalba@eslepetes.lt ne vėliau kaip per 3 dienas nuo prekės pristatymo Jums.
Pinigų grąžinimas
Jei grąžinamos prekės atitinka grąžinimo taisyklių reikalavimus, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos. Jei Jūsų grąžintos prekės neatitinka grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus.
Svarbi informacija:
Už grąžinamos prekės transporto išlaidas ir grynųjų pinigų administravimo išlaidas pinigai negrąžinami.
Prekės, vartotojui parduotos pagal pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Civilinio kodekso 6.228 (10) ir 6.228 (11) straipsniuose nustatyta tvarka.
Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią prekių kokybės reikalavimų neatitiktį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pristatymo. Vartotojui įsigijus netinkamos kokybės prekę, jis turi teisę pasinaudoti Civilinio kodekso 6.364 (1) straipsnyje nurodytomis teisėmis.
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt. Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
Išvardinti dalykai yra padiktuoti Lietuvos Respublikos įstatymų ir elementarios logikos. Mes nekuriame papildomų kliūčių ir stengiamės lanksčiai žiūrėti į prekių grąžinimą. Mūsų tikslas paprastas – kad tiek Jūs, tiek mes liktumėme patenkinti.